Neohodnoceno
TREK Madone SL 7 Gen 8
Madone SL 7 Gen 8 je závodní silniční kolo, které v sobě slučuje to nejlepší za všech světů. Lehká sestava zaručuje blesková stoupání a aerodynamická geometrie…
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Barva: | MATTE LUNAR SILVER |
Hmotnost: | 7.88 |
Kazeta: | 0 |
Materiál rámu: | Carbon |
Modelová řada: | 2025 |
přesmykač: | 0 |
Velikost kol: | 28 |
Madone SL 7 Gen 8 je závodní silniční kolo, které v sobě slučuje to nejlepší za všech světů. Lehká sestava zaručuje blesková stoupání a aerodynamická geometrie minimalizuje odpor při sjezdech. Prvek IsoFlow pak zaručuje pohodlí kilometr za kilometrem. Vyváženost ceny a výkonu zaručují rám z karbonu OCLV řady 500, dvoudílná řídítka a představec, bezdrátový elektronický pohon Shimano Ultegra Di2 pro přesné řazení a karbonová kola pro velmi lehký výkon.
Chcete špičkové závodní kolo, které je aerodynamické, pohodlné a lehké. Karbon považujete za důležitý, takže rádi sáhnete po lehké a cenově výhodné verzi z karbonu OCLV řady 500, neboť víte, že hodně ušetříte jen za cenu pár gramů navíc. Chcete výkonnostní díly tam, kde je to nejvíc znát, jako jsou např. karbonová kola a elektronická sada Shimano Ultegra Di2.
Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Sada 2x12 Shimano Ultegra Di2 pro bleskově rychlé řazení, které si lze upravit podle svého. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 51 v bezdušovém provedení.
Madone SL 7 Gen 8 je ideální kolo, které zaručí závodní výkon za výhodnou cenu. Jedinečně vyvažuje cenu s výkonem, je vyrobeno z karbonu OCLV řady 500 a má vylepšené díly tam, kde na tom záleží, jako např. karbonová kola a elektronické řazení.
- Revoluční aerodynamické tvary trubek Full System Foil nově definují, jak vypadá rychlost, a pomáhají optimalizovat aerodynamiku celého kola.
- Cenově výhodnější rám z karbonu OCLV řady 500 a nové tvary trubek šetří hmotnost tam, kde je to nejdůležitější, takže snadno vyletíte na vrcholek kopce.
- Karbonová kola snižují hmotnost a zlepšují výkon, takže hravě zvládnete stoupání a prosvištíte sjezdy.
- Bleskově rychlé a přesné řazení si lze nastavit podle svého díky pohonu Shimano Ultegra Di2.
- Technologie IsoFlow zaměřená na pohodlí nezvyšuje hmotnost a je ideální na závody. Lze tak podávat vyšší výkon celý den bez potřeby obětovat nízkou hmotnost či aerodynamiku.
- Toto kolo se jako první v historii výkonnostních silničních kol Trek dodává v bezdušové verzi.
Naše dosud nejlehčí Madone SL Disc
Díky novým lehkým, rychlým a aerodynamicky tvarovaným trubkám z odlehčeného, avšak cenově dostupnějšího karbonu OCLV řady 500 je Gen 8 naše nejlehčí Madone SL Disc a ideální vrchařské kolo.
Nově definuje, jak vypadá rychlost Revoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší.
Prvek IsoFlow je nyní o 80 % pružnější ve svislém směru Dále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon. Vychází ze závodění Na designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek.
Nastavitelný aerodynamický kokpit Madone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit. Přídavné aerodynamické lahve kolo ještě více zrychlují Design přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší.
Nově definuje, jak vypadá rychlost Revoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší.
Prvek IsoFlow je nyní o 80 % pružnější ve svislém směru Dále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon. Vychází ze závodění Na designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek.
Nastavitelný aerodynamický kokpit Madone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit. Přídavné aerodynamické lahve kolo ještě více zrychlují Design přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší.
Specifikace:
Rám: | Karbon OCLV řady 500, tvarování trubek Full System Foil, sedlovka IsoFlow, systém hlavového složení RCS, elektronické nebo mechanické řazení, odnímatelný aerodynamický držák řetězu, středové složení T47 BB, kotouč s úchytem Flat Mount, UDH, pevná osa 142 x 12 mm. |
---|---|
Vidlice: | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Sedlo: | Bontrager Aeolus Elite, austenitové ližiny, šířka 155 mm. |
Sedlovka: | Aerodynamická karbonová sedlovka Madone, offset 0 mm, krátká délka. |
Velikost kol: | Přední:28 Zadní: 28 |
Kola: | Bontrager Aeolus Pro 51, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, pevná osa 100 x 12 mm. Bontrager Aeolus Pro 51, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, ořech Shimano Freehub 11/12 rychlostí, pevná osa 142 x12 mm. |
Řidítka: | Bontrager RSL Aero, karbon OCLV, 31,8 mm, vedení Di2, dosah 80 mm, oblouk 124 mm, šířka mezi pákami 35 cm, šířka mezi oblouky 38 cm. |
Pohon:
Kazeta: | |
---|---|
Kliky: | Shimano Ultegra R8100, 50/34, délka 165 mm. Praxis, T47 závitované, vnitřní ložisko. |
Řazení: | Shimano Ultegra R8170 Di2, 12 rychlostí. |
Řetěz: | |
Brzdy:
Brzdy: | Disc brake with hydraulic actuation |
---|---|
Přední brzda: | Shimano CL800, Centerlock, 160 mm. Maximální velikost k |
Zadní brzda: | Shimano CL800, Centerlock, 160 mm. Maximální velikost k |
Řazení: | Shimano Ultegra R8170 Di2, 12 rychlostí. |
Trek je značka, která se specializuje na výrobu kvalitních jízdních kol pro různé účely. Nabízí širokou škálu kol pro horskou cyklistiku, silniční cyklistiku, městskou cyklistiku, cyklokros a triatlon. Každé kolo je navrženo tak, aby zlepšilo kvalitu jízdy a každý model je podložen historií výkonu, odolnosti a precizního inženýrství.
Hlavní výhody značky Trek jsou:
- Kvalita: Každé kolo je navrženo tak, aby zlepšilo kvalitu jízdy a každý model je podložen historií výkonu, odolnosti a precizního inženýrství.
- Inovace: Trek je známý pro své inovace v oblasti horských kol, ale také nabízí širokou škálu silničních kol a elektrokol.
- Design: Trekova kola jsou navržena tak, aby byla nejen funkční, ale také stylová.
Tabulka velikostí pro horská kola Trek
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev* |
---|---|---|
2XS |
135 - 145 cm |
64 - 68 cm |
XS |
145 - 155 cm |
69 - 73 cm |
S |
155 - 165 cm |
74 - 78 cm |
M |
165 - 176 cm |
79 - 83 cm |
M/L |
173 - 180 cm |
81 - 86 cm |
L |
177 - 188 cm |
84 - 89 cm |
XL |
188 - 195 cm |
89 - 91 cm |
2XL |
195 - 203 cm |
91 - 97 cm |
Tabulka velikostí pro silniční kola Trek
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev* |
---|---|---|
44 |
150 - 153 cm |
71 - 73 cm |
49 |
156 - 163 cm |
74 - 77 cm |
52 |
163 - 168 cm |
76 - 79 cm |
54 |
168 - 174 cm |
78 - 82 cm |
56 |
174 - 180 cm |
81 - 85 cm |
58 |
180 - 185 cm |
84 - 87 cm |
61 |
185 - 191 cm |
86 - 90 cm |
*Jak změřit délku vnitřního švu?
V cyklistických kraťasech stojte naboso zády ke stěně, měřte délku vnitřního švu od paty k rozkroku svinovacím metrem. Tato vzdálenost určuje správnou velikost kola, takže vyberte rozpětí, které nejlépe odpovídá naměřené délce.