Neohodnoceno
TREK Madone SL 6 Gen 8
Madone SL 6 Gen 8 je lehké aerodynamické silniční kolo se špičkovou závodní technologií za příznivější cenu. Nabízí podobné aerodynamické výhody jako dražší…
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Barva: | WHITE PRISMATIC |
Hmotnost: | 8.16 |
Kazeta: | Shimano 105 7101, 11-34, 12 rychlostí. |
Materiál rámu: | Carbon |
Modelová řada: | 2025 |
přesmykač: | Shimano 105 R7150 Di2, pastorek max. 36 zubů. |
Velikost kol: | 28 |
Madone SL 6 Gen 8 je lehké aerodynamické silniční kolo se špičkovou závodní technologií za příznivější cenu. Nabízí podobné aerodynamické výhody jako dražší Madone SLR Gen 8, ale je vyrobeno z cenově výhodnějšího karbonu OCLV řady 500 a má dvoudílný kokpit se skrytým vedením lanek. Jeho závodní geometrie umožňuje pohodlné stoupání i rychlý útok. Elektronická sada Shimano 105 Di2 nenavyšuje cenu a zároveň přináší bleskově rychlé elektronické řazení. Celek doplňují karbonová kola pro výkon při zachování nízké hmotnosti.
Chcete lehoučké silniční závodní kolo, které vás finančně nezruinuje. Věnujete se závodění, skupinovým vyjížďkám i sólo stoupáním plným zatáček. Nechcete proto žádný kompromis mezi účinností šlapání do kopců a aerodynamikou. Oceňujete výkon sady Shimano 105, ale chcete extra přínos bleskového elektronického řazení Di2.
Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Elektronická sada 2x12 Shimano 105 Di2 zaručuje přesné řazení díky špičkové technologii, která se nyní nachází i v cenově dostupnějších verzích. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Elite 35 v bezdušovém provedení.
Madone SL 6 Gen 8 přináší závodní aerodynamiku a lehoučkou hmotnost pro snadné stoupání. Je to skutečné superkolo za příznivější cenu díky karbonu OCLV řady 500 a výkonné sadě Di2. Nabízí stejné technologie rámu jako model SLR, např. aerodynamicky tvarové trubky a lehký prvek IsoFlow zaručující pohodlí, takže se můžete udržet na špici.
- Revoluční aerodynamické tvary trubek Full System Foil nově definují, jak vypadá rychlost, a pomáhají optimalizovat aerodynamiku celého kola.
- Cenově výhodnější rám z karbonu OCLV řady 500 a nové tvary trubek šetří hmotnost tam, kde je to nejdůležitější, takže snadno vyletíte na vrcholek kopce.
- Karbonová kola snižují hmotnost a zlepšují výkon, takže hravě zvládnete stoupání a prosvištíte sjezdy.
- Bleskově rychlé řazení, které je přesné díky technologii Shimano Di2 nyní i v sadě 105.
- Technologie IsoFlow zaměřená na pohodlí nezvyšuje hmotnost a je ideální na závody. Lze tak podávat vyšší výkon celý den bez potřeby obětovat nízkou hmotnost či aerodynamiku.
- Toto kolo se jako první v historii výkonnostních silničních kol Trek dodává v bezdušové verzi.
Naše dosud nejlehčí Madone SL Disc
Díky novým lehkým, rychlým a aerodynamicky tvarovaným trubkám z odlehčeného, avšak cenově dostupnějšího karbonu OCLV řady 500 je Gen 8 naše nejlehčí Madone SL Disc a ideální vrchařské kolo.
Nově definuje, jak vypadá rychlost Revoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší.
Prvek IsoFlow je nyní o 80 % pružnější ve svislém směru Dále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon. Vychází ze závodění Na designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek.
Nastavitelný aerodynamický kokpit Madone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit. Přídavné aerodynamické lahve kolo ještě více zrychlují Design přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší.
Nově definuje, jak vypadá rychlost Revoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší.
Prvek IsoFlow je nyní o 80 % pružnější ve svislém směru Dále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon. Vychází ze závodění Na designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek.
Nastavitelný aerodynamický kokpit Madone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit. Přídavné aerodynamické lahve kolo ještě více zrychlují Design přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší.
Specifikace:
Rám: | Karbon OCLV řady 500, tvarování trubek Full System Foil, sedlovka IsoFlow, systém hlavového složení RCS, elektronické nebo mechanické řazení, odnímatelný aerodynamický držák řetězu, středové složení T47 BB, kotouč s úchytem Flat Mount, UDH, pevná osa 142 x 12 mm. |
---|---|
Vidlice: | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Sedlo: | Bontrager Aeolus Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm. |
Sedlovka: | Aerodynamická karbonová sedlovka Madone, offset 0 mm, krátká délka. |
Velikost kol: | Přední:28 Zadní: 28 |
Kola: | Bontrager Aeolus Elite 35, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, výška ráfku 35 mm, pevná osa 100 x 12 mm. Bontrager Aeolus Elite 35, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, výška ráfku 21 mm, ořech Freehub Shimano 11/12 rychlostí, pevná osa 142 x 12 mm. |
Řidítka: | Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, dosah 80 mm, oblouk 121 mm, šířka mezi pákami 38 cm, šířka mezi oblouky 42 cm. |
Pohon:
Kazeta: | SHIMANO |
---|---|
Kliky: | Shimano 105 R7100, 50/34, délka 170 mm. Praxis, T47 závitované, vnitřní ložisko. |
Řazení: | Shimano 105 R7170, 12 rychlostí. |
Řetěz: | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Brzdy:
Brzdy: | Disc brake with hydraulic actuation |
---|---|
Přední brzda: | Shimano RT70, Centerlock, 160 mm. Maximální velikost k |
Zadní brzda: | Shimano RT70, Centerlock, 160 mm. Maximální velikost k |
Řazení: | Shimano 105 R7170, 12 rychlostí. |
Trek je značka, která se specializuje na výrobu kvalitních jízdních kol pro různé účely. Nabízí širokou škálu kol pro horskou cyklistiku, silniční cyklistiku, městskou cyklistiku, cyklokros a triatlon. Každé kolo je navrženo tak, aby zlepšilo kvalitu jízdy a každý model je podložen historií výkonu, odolnosti a precizního inženýrství.
Hlavní výhody značky Trek jsou:
- Kvalita: Každé kolo je navrženo tak, aby zlepšilo kvalitu jízdy a každý model je podložen historií výkonu, odolnosti a precizního inženýrství.
- Inovace: Trek je známý pro své inovace v oblasti horských kol, ale také nabízí širokou škálu silničních kol a elektrokol.
- Design: Trekova kola jsou navržena tak, aby byla nejen funkční, ale také stylová.
Tabulka velikostí pro horská kola Trek
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev* |
---|---|---|
2XS |
135 - 145 cm |
64 - 68 cm |
XS |
145 - 155 cm |
69 - 73 cm |
S |
155 - 165 cm |
74 - 78 cm |
M |
165 - 176 cm |
79 - 83 cm |
M/L |
173 - 180 cm |
81 - 86 cm |
L |
177 - 188 cm |
84 - 89 cm |
XL |
188 - 195 cm |
89 - 91 cm |
2XL |
195 - 203 cm |
91 - 97 cm |
Tabulka velikostí pro silniční kola Trek
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev* |
---|---|---|
44 |
150 - 153 cm |
71 - 73 cm |
49 |
156 - 163 cm |
74 - 77 cm |
52 |
163 - 168 cm |
76 - 79 cm |
54 |
168 - 174 cm |
78 - 82 cm |
56 |
174 - 180 cm |
81 - 85 cm |
58 |
180 - 185 cm |
84 - 87 cm |
61 |
185 - 191 cm |
86 - 90 cm |
*Jak změřit délku vnitřního švu?
V cyklistických kraťasech stojte naboso zády ke stěně, měřte délku vnitřního švu od paty k rozkroku svinovacím metrem. Tato vzdálenost určuje správnou velikost kola, takže vyberte rozpětí, které nejlépe odpovídá naměřené délce.